Βλάβες ΔΕΗ

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp

Παρότι σήμερα οι διακοπές ρεύματος δεν είναι κάτι τόσο συνηθισμένο όσο παλιότερα, εντούτοις συμβαίνουν. Η συνεχής βελτίωση του δικτύου παροχής ρεύματος ΔΕΗ ή άλλου παρόχου ρεύματος έχει συμβάλει τα μέγιστα προς αυτή την κατεύθυνση ενώ ολοένα και καλύτερη οργάνωση του ΔΕΔΔΗΕ επιτρέπει την γρήγορη αποκατάσταση της κάθε βλάβης.

 

Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως για οποιαδήποτε βλάβη στο δίκτυο διανομής ρεύματος είναι υπεύθυνος ο ΔΕΔΔΗΕ για την αποκατάστασή του και όχι ο προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας με τον οποίο έχουμε υπογράψει σύμβαση. Όμως λόγω του μονοπωλίου που υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια στον τομέα της ενέργειας οι περισσότεροι χρησιμοποιούν τον όρο ΔΕΗ αντί για ΔΕΔΔΗΕ. Έτσι πολλοί από εμάς όταν αναφέρονται σε κάποια βλάβη του δικτύου την ονομάζουν βλάβη ΔΕΗ.

 

Οι βλάβες στο υπάρχον δίκτυο ενέργειας οφείλονται σε διάφορους παράγοντες όπως πτώση δέντρου λόγω κακοκαιρίας, αστοχία υλικών ή κάποιο άλλο τεχνικό πρόβλημα. Όπως και να έχει οι καταναλωτές πρέπει να δηλώσουν άμεσα τη βλάβη ώστε το συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ να την αποκαταστήσει το γρηγορότερο δυνατόν και το δίκτυο να λειτουργήσει και πάλι κανονικά.

 

Δήλωση βλάβης ΔΕΗ

Αν και ο τίτλος είναι παραπλανητικός, εντούτοις συνηθίζεται η βλάβη να αναφέρεται ως ΔΕΗ βλάβη. Φυσικά όπως διευκρινίσαμε παραπάνω ο όρος είναι εσφαλμένος καθώς ο φορέας αποκατάστασης βλαβών είναι ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ). Η δήλωση της βλάβης στον ΔΕΔΔΗΕ είναι πλέον μια εύκολη και γρήγορη υπόθεση την οποία μπορείτε να ολοκληρώσετε από τον υπολογιστή σας ή το smart phone. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εισέλθετε στην ειδική εφαρμογή που έχει δημιουργηθεί για τον σκοπό αυτό ( https://apps.deddie.gr/PowerCutReportWebapp/index.html ) και να δηλώσετε κάθε πρόβλημα που έχετε με την ηλεκτροδότηση του ακινήτου σας όπως διακοπή ρεύματος ή ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση.

Κοντά σας πρέπει να έχετε τον Αριθμό παροχής, τον οποίο θα βρείτε σε εμφανές σημείο στο λογαριασμό ρεύματός σας καθώς και κάποια προσωπικά στοιχεία όπως ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο. Στη συνέχεια η δήλωσή σας αποστέλλεται στην τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ και γίνεται κάθε απαραίτητη ενέργεια ώστε να αποκατασταθεί η βλάβη. Ο καταναλωτής σε αυτή την περίπτωση δεν έχει κάποια οικονομική επιβάρυνση.

Ένας άλλος τρόπος για να δηλώσετε τη βλάβη του δικτύου σας στον ΔΕΔΔΗΕ είναι με ένα απλό τηλεφώνημα στο 11500 στο τηλεφωνικό κέντρο και το οποίο λειτουργεί όλο το 24ωρο. Η κλίση αυτή έχει χρέωση ανάλογα με τον τιμοκατάλογο που έχει ο πάροχός σας. Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε στο 211190500 δωρεάν.

 

Πριν δηλώσω βλάβη

Σε περίπτωση που το ακίνητό σας δεν έχει ρεύμα ΔΕΗ ή άλλης εταιρείας και πριν μπείτε στη διαδικασία να δηλώσετε τη βλάβη ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα ώστε να σιγουρευτείτε ότι όντως πρόκειται για βλάβη του δικτύου και όχι της εγκατάστασης του ακινήτου.

  • Κοιτάξτε μήπως έχει “πέσει” η ασφάλεια ή ο γενικός ή ο μικροαυτόματος διακόπτης που προστατεύει τον μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ. Αν έχει πέσει κάποια ασφάλεια απλά ¨σηκώστε¨ την ενώ αν έχει καεί ο μικροαυτόματος διακόπτης τότε επικοινωνήστε με το τμήμα βλαβών.
  • Σε περίπτωση που υπάρχει αναμμένη λυχνία αλλά εσείς δεν έχετε ρεύμα τότε το πρόβλημα εντοπίζεται στη δική σας εγκατάσταση και πρέπει να επικοινωνήσετε με ηλεκτρολόγο.
  • Αν δεν υπάρχει φως στη λυχνία τότε δεν φτάνει ρεύμα στον πίνακα και θα πρέπει να ελέγξετε τα γειτονικά ακίνητα. Αν και αυτά δεν έχουν ρεύμα τότε πρόκειται για κάποια γενική βλάβη η οποία θα αποκατασταθεί από τον ΔΕΔΔΗΕ.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp

Γιατί Πανελλήνιο Ηλεκτρικό Ρεύμα

Μάθε τι σε Συμφέρει από τον Ειδικό

Βρες τον Πάροχο που σε Συμφέρει